7 rezolvări pentru problemele de frumusețe cauzate de anxietate

de Amalia Skelton, 3 August 2019

Nu este ușor să faci față episoadelor de anxietate fără să-ți periclitezi aspectul, dar experții au alcătuit o listă cu ingredientele utile care te salvează când nu ai dormit din cauza grijilor sau dacă ai o zi de lucru aglomerată și stresantă.
Într-o lume perfectă fiecare femeie ar dormi cele 8-9 ore recomandate în fiecare noapte, și-ar rezerva timp pentru îngrijirea de excepție a corpului și tenului și ar petrece fiecare weekend la spa. Din păcate realitatea este foarte diferită, iar stresul și ceilalți factori care declanșează temuta anxietate te pândesc la tot pasul. Nu ai cum să eviți întâmplările neașteptate sau situațiile complicate la serviciu, în familie și în relațiile cu prietenii, dar poți lua măsuri pentru a-ți proteja frumusețea.
Meriți să arăți bine și să te simți frumoasă chiar și atunci când ai senzația că emoțiile negative te copleșesc. Potrivit specialiștilor, dacă în oglindă vezi urmele stresului asupra chipului tău este posibil să agravezi starea de anxietate. Este esențial să-ți protejezi pielea și când nu ești foarte mulțumită sau veselă. Soluțiile nu sunt deloc complicate și nici nu vor necesita mult timp rezervat ritualului de îngrijire, fiind focalizate pe tipul de imperfecțiuni pe care le creează anxietatea.

 
Iată ce poți face pentru a te vindeca și a arăta foarte bine în situațiile dificile:

 
1. Pentru unghiile afectate

Unul dintre semnele cele mai evidente ale stresului și anxietății cronice sunt unghiile crăpate sau tocite. Este foarte dificil să nu-ți atingi unghiile în momentele stresante, mai ales dacă deja ai obiceiul să le rozi. Uneori poate fi un gest reflex pe care nu-l conștientizezi decât când te uiți la mâinile tale, iar efectele negative sunt evidente și manichiura este compromisă. Nu te jena de faptul că ai unghiile tocite sau scurte, ci aplică un tratament special pe bază de unt de shea și ulei de argan, care îți va întări unghiile, le va reda strălucirea și netezește cuticulele.

 
2. Pentru buzele crăpate sau mușcate

Ai obiceiul să-ți muști buzele când te îngrijorează ceva sau uiți să folosești balsam de buze și devin extrem de uscate? Buzele crăpate te vor face să pari obosită și adaugă ani chipului tău, așa că trebuie să iei rapid măsuri pentru a le reface. Optează pentru un balsam de buze care conține ulei de argan și puțin pigment roșu sau roz. Buzele tale vor fi din nou moi și catifelate și nu vei mai fi tentată să le muști pentru că nu vei vrea să elimini culoarea care îți dă un aspect deosebit.

 
3.
Pentru ochii umflați de la plâns

În unele cazuri acumularea stresului și a anxietății te poate face să plângi pentru a elimina emoțile negative care te apasă. Indiferent dacă nu ai putut dormi toată noaptea din cauza lacrimilor sau dacă ai plâns într-o pauză de la serviciu trebuie să ai la îndemână un gel de ochi pe bază de suc de castravete și aloe vera pentru a combate rapid umflarea ochilor și a avea din nou un aspect plăcut. În plus, vei preveni apariția ridurilor și vei arăta mai odihnită.

 
4. Pentru rărirea sau îngrășarea părului

Dacă îți treci mâinile prin păr de fiecare dată când te superi sau te îngrijorezi să știi că poți periclita aspectul podoabei capilare. Este posibil să slăbești rădăcinile, să favorizezi căderea părului sau să crești producția de sebum datorită repetării acestui gest. Specialiștii îți recomandă să optezi pentru șamponul uscat pe bază de mosc și bujor, plus ulei esențial de lavandă pentru a-ți îmbunătăți starea și a preveni efectele negative asupra coafurii.

 
5. Pentru erupțiile pe fond de stres

Nimic nu este mai deranjant decât iritațiile și senzația de mâncărime declanșate de stres.
Dacă observi că îți apar mici umflături fără nicio explicație trebuie neapărat să tratezi pielea pentru a reduce disconfortul resimțit. Apelează cu încredere la untul de shea nerafinat și la produsele de hidratare care conțin ovăz coloidal pentru a calma pielea în timp ce-i oferi hidratarea de care are nevoie pentru a-și menține elasticitatea.

 
6. Pentru transpirație și mirosul neplăcut

Este jenant să ajungi la jumătatea unei zile solicitante și să-ți dai seama că ai urme de transpirație pe haine sau că restul persoanelor păstrează distanța din cauza mirosului neplăcut. Alege un deodorant formulat special pentru stres, iar dacă preferi variantele naturale optează pentru piatra de alăun.

 
7. Pentru înroșirea pielii

Aprinderea la față se numără printre simptomele stresului accentuat. Deși este adevărat că nu ai cum să o previi, poți lupta eficient împotriva roșeții având mereu la tine apă de trandafiri într-un recipient tip spray. Renunță la primer în favoarea acestui remediu care îți va deschide pielea la culoare și previne inflamațiile.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
te-ai dezabonat de la notificari