6 sucuri de fructe care sunt mai sănătoase decât credeai

În ultima perioadă diferitele variante de sucuri de fructe au dobândit o conotație negativă, fiind considerate o doză mare de zahăr fără valoare nutritivă specială și eliminate în favoarea smoothie-urilor. Redescoperă sucurile care sunt esențiale pentru un organism fortificat.
Credeai că trebuie să eviți definitiv sucurile de fructe pentru că nu vor face decât să-ți crească glicemia datorită zahărului concentrat? Ei bine, specialiștii contrazic această ipoteză și, chiar dacă este adevărat că aceste băuturi naturale nu conțin fibre, pot asigura beneficii importante pentru organism. Contează să nu bei cantități excesive pentru a obține avantaje fără a avea parte de efecte nedorite. Vei arăta mai bine, vei avea multă energie și nu te vei mai îmbolnăvi des.

 
Iată ce sucuri de fructe ar trebui să consumi frecvent:

 
1. Sucul de portocale: previne inflamațiile

Ai cedat tentației și ai luat o masă la fast food iar acum îți faci probleme pentru că îți pot apărea coșuri? Alimentele de acest tip favorizează agravarea tuturor afecțiunilor dermatologice pe fond inflamator și cresc riscul de lezare a vaselor de sânge.
Cu toate acestea, nu înseamnă că trebuie să renunți complet la ele, dar ar trebui să bei un pahar de suc de portocale după o astfel de masă pentru a contracara efectele negative. Protecția oferită de sucul de portocale se datorează nivelului ridicat de flavonoide, care stopează agravarea inflamațiilor și reface echilibrul necesar pentru realizarea funcțiilor organismului.

 
2. Limonada: previne și dizolvă pietrele la rinichi

În cadrul studiilor de specialitate s-a demonstrat că limonada este o băutură esențială pentru a elimina amenințarea reprezentată de pietrele la rinichi, o afecțiune foarte dureroasă care devine din ce în ce mai răspândită.
„Dacă ai avut deja o piatră la rinichi consumul zilnic de limonadă va reduce riscul apariției altor pietre cu până la 90%. Amestecă 120ml de suc de lămâie cu 2 litri de apă și consumă lichidul simplu sau îndulcit cu puțină miere”, spune dr. Roger Sur, urolog de la Universitatea din California.

 
3. Sucul de struguri: stimulează funcțiile creierului

Este o sursă excelentă de antocianine, antioxidanții care mențin funcțiile creierului.
În cadrul studiilor realizate s-a constatat că adulții de vârsta a doua care au băut un pahar de suc de struguri zilnic, timp de cel puțin 12 săptămâni, au obținut rezultate mult mai bune la testele specializate focalizate asupra funcției de memorare.

 
4. Sucul de merișoare: menține sănătatea tractului urinar

La doar 45 de calorii la o cană, sucul de merișoare este o băutură pe care o vei savura în tihnă pentru că nu-ți va compormite dieta, în timp ce previne infecțiile urinare și afecțiunile cardiovasculare. Asigură-te că alegi de fiecare dată sucul de merișoare simplu, fără zahăr adăugat sau conservanți.

 
5. Sucul de prune: stimulează digestia

Conține foarte mulți antioxidanți, potasiu și fibre.
În plus, va furniza organismului compuși naturali cu un efect laxativ, prevenind constipația, crampele și durerile abdominale.

 
6. Sucul de rodie: crește imunitatea

Acest suc conține mai mulți antioxidanți decât ceaiul verde sau vinul roșu, iar gustul plăcut te va face să-l alegi în fiecare zi fără să fie nevoie de efoturi speciale pentru a-l consuma. În plus, sucul de rodie îți protejează inima împotriva atacului de cord și a insuficienței cardiace, previne creșterea colesterolului „rău” de tip LDL și reduce riscul de accident vascular cerebral.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod